Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13.07.2009, 11:15   #83
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mckrzysiek Zobacz post
witam,
do swojego trampka 600 zarzuciłem zestaw jak w tytule. Dotychczas jeździłem na oponkach, które były na motorku w chwili zakupu i problem opon dla mnie nie istniał. Teraz zmieniłem i zaczęły się wątpliwości. HELP!
1)wątpliwość pierwsza - jak jadę po suchym asfalcie to powyżej 120km/h, a już zwłaszcza na koleinach (i to nawet niewielkich, takich, których dotychczas nawet bym nie zauważył) buja mi tył, że aż się boję... A jak trafiłem na odcinek drogi, gdzie zdarli asfalt równolegle do kierunku jazdy to stwierdziłem, że pierniczę - jak się mam wywalić to wolę z prędkości 40km/h niż większej i tak też się wlokłem, a moto bujało jak pokręcone. Czy t63 tak ma czy coś tu nie funguje w moim motku raczej?
2) wątpliwość druga - przy wymianie gum pan wulkanizator stwierdził, że powinienem mieć jakieś "trzymacze do opon". Sprawdziłem w internecie i stwierdziłem, że takie cóść rzeczywiście istnieje. Czy rzeczywiście powinienem toto nabyć i założyć? I co może się stać jeśli tego nie mam? Dla uzupełnienia dodam, że 80% mojej jazdy to jednak asfalt, a przy wymianie opon zarzuciłem nowe wzmocnione dętki.
Krzyśku, bujaniem w koleinach czy pływaniem na zdrapce się nie przejmuj. To wpływa tylko na psychikę ... Kostka to jest kostka i na asfalcie będzie miała pewne wady typu hałas, wibracje przy większych prędkościach itd Mim zdaniem musisz jedynie trochę bardziej niż do tej pory uważać na mokrym asfalcie a resztą się nie przejmuj ...

Trzymacze są niepotrzebne jeśli nie zamierzasz spuszczać powietrza żeby sobie np po piasku polatać ...
__________________
Hubert


Ostatnio edytowane przez hubert : 13.07.2009 o 14:27
hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem