Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.12.2019, 14:21   #10
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
a jak sam silnik osiągi i elastyczność ? dźwięk pewnie musiał ucierpieć bo katalizator poszedł sporo do przodu....

honda przekombinowała, powoli będzie taki mix goldwinga z varadero a później jeszcze dojdzie crosstourer bo wsadzą kardan
Motocykl prowadzi się bardzo lekko, wręcz zaskakująco, kolejne biegi w D wrzuca tak samo przy niskich obrotach - dołączam foto z tłumaczeniem hądy. Nie miałem czasu specjalnie pojeździć, robota, święta, teraz śnieg i zimno
A widzisz, wolałbym kardana. Mimo wad, które dostałbym w pakiecie z wałem. Każdy ma swoje preferencje.



Cytat:
Napisał 44FG Zobacz post
Ja jak jechałem na teście (kanapa była ustawiona w pozycji niższej czyli chyba 850 mm) obniżyłem na maxa szybę i było mi idealnie czyli patrzyłem trochę ponad nią (mam ok 184 cm wzrostu). W zimie można ustawić wyżej ale w lecie obawiam się, że rozbite o nią latające badziewie skutecznie utrudniało by patrzenie.
Niektórym to nie przeszkadza, osobiście wolę nie patrzeć przez szybę, w deszczu to już w ogóle nic nie widać. Przyznaję, dobrze ustawionej szyby później się nie rusza. Ustawię jeszcze kanapę w górne położenie i sprawdzę jaki kontakt mają z podłożem stopy. Szybę da radę niżej zamocować (1-2 cm) drukując jakieś proste adaptery. To wystarczy aby mój wzrok był ponad krawędzią.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem