Cytat:
Napisał Emek
Ten kit z dużym baniakiem z przodu będzie dostępny do normalnych modeli więc można sobie zanabyć i robić swap w razie potrzeby jazdy pizdu. Różnica w cenie LR i standard to 1000 ojro więc znacznie taniej niż dotychczasowe kity za miliony szelestów. Skok zawiasu zmniejszyli bo i na chu komu taki duży, przypadki incydentalne. Siodło niżej to też dobry ruch jak chodzi o duala, zwiększy potencjalnie liczbę klientów z krótkimi kończynami. Moto kompletnie nie dla mnie ale ruch w dobrą stronę. Mnie się podoba. Jeszcze dowalili 901 Adv. Za chwilę Afryki 2020 będą stały w salonach i pokrywały się kurzem.

|
Masz rację Emek. Ludzie jarają się możliwościami motocykla, a potem ich nie wykorzystują. Mi się LR podoba bardzo. Jeszcze tylko owiewka i już będzie fajny dual. A ta 901 to petarda totalna! Dobrze się dzieje.