Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.11.2019, 19:54   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
Myślę, że warto popatrzeć tutaj i sobie o NAT 2020 poczytać
http://africatwin.com.pl/showthread....ripedia&page=4
od strony elektroniki to spora przepaść do modelu 2018, zastanawiam się czy ten silnik też będzie pracował równie aksamitnie jak poprzedni (brak kasowników luzu międzyzębnego wałków) niby większa dokładność ale chyba nie o dokładność tutaj chodzi a zmniejszenie masy silnika i elementów wirujących a przede wszystkim kosztów produkcji.

Zawór EXUP jest w tłumiku więc będzie problem z akcesoryjnymi tłumikami.

Wygląda na to iż mamy już 2 szerokopasmowe sondy lambda.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.11.2019 o 22:21
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem