Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19.08.2019, 09:58   #39
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
Domyślnie

68878111_2392850354269179_1893091274769039360_n.jpg

69499305_414668699402178_5275583165186965504_n.jpg
Na zdjęciu gość 187cm 100kg.
Moto jest wysokie jak moja podniesiona afra, jakby mu zmienić zawias na jakiś z sensownym skokiem, to zrobi się wyższe nić adv990r.
Może w porównaniu do ogmolowanej/ostelażowanej afry z dct to jest inna liga wagowa, ale w porównaniu do mojej afry, czy do 990r nie czuć różnicy w masie a tenerka jest całkowitym golasem, nawet bagażnika nie ma,a zestaw kluczy trzeba dopłącić pare stówek... a to kolejne pare kilo.

Silnik rzeczywiście jest wysoko, a dół zbiornika zaczyna się powyżej jaj kierowcy, wlew na wysokości klaty. Zatankowany do pełna robi złą robotę...
68489086_928142380896006_1728896500404060160_n.jpg
Na zdjęciu średnio widać, ale kiwaczka znajduje się ok 3 cm niżej płyty silkina, więc niby prześwit 250mm, ale może się okazać, że na kamieniach rozwalimy kiwaczkę...

Ale żeby nie było, te moto kosztuje 42tyś. i za takie pieniądze to okazja roku,
68398743_648507412301348_5263576605585833984_n.jpg

Wizualnie jest po prostu śliczna, od przodu 10/10, no łądniej nie mogli już tego zrobić, niebieskie felgi wyglądają obłędnie, (did taki jak w afryce z przodu węższy 1,85 tył 4 cale), Wykonany jest naprawdę łądnienie ma się do czego przyczepić, plastiki grubsze i solidniejsze niż w NAT.
Jest i będzie to hit sprzedaży, typowaklasa średnia bez fajerwerków, czyli to czego wszyscy oczekiwali od tego sprzęta
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 19.08.2019 o 10:08
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem