Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.06.2019, 11:25   #8
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,233
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 6 min 38 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Wiece może dealer robił co mógł... a to, że zdecydowali się rozebrać własny motocykl demo aby rozwiązać problem należy docenić... bo pewnie z centrali milczeli i tego przecież nie mogą klientowi powiedzieć..

Może warto w takiej sytuacji dogadać się w kwestii zakupu jakiś akcesoriów po "kosztach" albo przegląd gratis płacisz tylko za materiały.
Dobrze powiedziane.

Fakt miałeś powody się wkurzyć. Jednak dealer nie uciekał. Po prostu nie wiedział co zrobić. Nie jesteśmy bogatym niemieckim rynkiem - aby mógł szybko wymienić skrzynie i zrekompensować sobie to inaczej. Zadbaj tylko aby części były nowe a nie z demo .

Olej gwarancje - na każda cześć masz dwa lata rękojmi.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.

Ostatnio edytowane przez jorge : 03.07.2019 o 10:55
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem