W temacie naprawy dziś coś drgnęło ponieważ dostałem telefon że został rozebrany i metodą przekładania części z motocykla demo doszli do sedna problemu. Nowe części zostały zamówione, część już jest,a reszta ma dojechać jutro. Teoretycznie w poniedziałek po testach mam motocykl odebrać.
Jeśli okaże się to prawdą to naprawa trwała 6,5 tygodnia. Co do warunków gwarancji Honda ma 14 dni na naprawę i zastrzegli sobie dodatkowe 6 w przypadku potrzeby ściągnięcia części. Nijak się to ma do ponad 6 tygodni. Co do motocykla z assistance to przysługuje samochód na 3 lub 5 dni (jeżeli dobrze pamiętam), ale tylko w wypadku jeśli motocykl został by zabrany na lawecie. Jeśli sam go odstawiłem do serwisu to pojazd zastępczy nie przysługuje. Oddział Hondy w Polsce nie dysponuje motocyklami zastępczymi na czas naprawy, jeżeli takie są u Dealera to od jego dobrej woli zależy czy nam wynajmie. Dost Toros ma 1 motocykl demonstracyjny więc niczego nie wypożyczają. Kupując następny motocykl będę żądał od sprzedawcy oświadczenia że przy naprawie trwającej powyżej 14 dni otrzymam motocykl zastępczy lub dealer pokryje koszt wynajmu takiego motocykla.
Odbiorę maszynę to dam znać czy faktycznie działa

Nadal zastanawiam się czy nie wystąpić z pozwem o zadośćuczynienie od Hondy Motor Poland za przeciągnięcie naprawy ponad 1,5 miesiąca.