W pierwszym momencie pomyślałem, że np. zbyt słabo nakręciłeś fajki.
Tak naprawdę możliwych jest kilka przyczyn:
1) korozja styków (tak mogło być na starych kablach/fajkach),
2) nieciągłość połączeń na skutek montażu,
3) uszkodzenie kabla.
Zakładam, że któreś kable są ok, albo stare, albo nowe. W starych skróciłbym kable o 1 cm, następnie oczyścił i nakręcił fajki na nowo. Może się uda.
W nowych również sprawdziłbym montaż.
Pomogą w tym proste pomiary:
- Oporność między fajkami tej samej cewki. Oporności obu układów cewka+kableWN+fajki powinny być takie same i wynosić ok. 30-40 kOhm (trzeba sprawdzić z serwisówką).
- Oporność każdej fajki względem masy motocykla, czyli czy nie ma stałego przebicia. Oporność powinna być niemierzalna, czyli 1.
- Oporność między masą obudowy cewki, a masą motocykla. Tu oporność powinna wynosić 0. Czyli pełna ciągłość.
Ostatnio edytowane przez Lis : 27.06.2019 o 00:18
|