Wątek: Przebicie
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.06.2019, 00:08   #13
Lis
 
Lis's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 809
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Lis jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 7 godz 19 min 44 s
Domyślnie

W pierwszym momencie pomyślałem, że np. zbyt słabo nakręciłeś fajki.
Tak naprawdę możliwych jest kilka przyczyn:
1) korozja styków (tak mogło być na starych kablach/fajkach),
2) nieciągłość połączeń na skutek montażu,
3) uszkodzenie kabla.
Zakładam, że któreś kable są ok, albo stare, albo nowe. W starych skróciłbym kable o 1 cm, następnie oczyścił i nakręcił fajki na nowo. Może się uda.
W nowych również sprawdziłbym montaż.

Pomogą w tym proste pomiary:
- Oporność między fajkami tej samej cewki. Oporności obu układów cewka+kableWN+fajki powinny być takie same i wynosić ok. 30-40 kOhm (trzeba sprawdzić z serwisówką).
- Oporność każdej fajki względem masy motocykla, czyli czy nie ma stałego przebicia. Oporność powinna być niemierzalna, czyli 1.
- Oporność między masą obudowy cewki, a masą motocykla. Tu oporność powinna wynosić 0. Czyli pełna ciągłość.

Ostatnio edytowane przez Lis : 27.06.2019 o 00:18
Lis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem