nie dziwię się serwisowi hondy bo żeby coś przy tym motocyklu stwierdzić to trzeba dzień stracić...  swoją już 2x rozbierałem do świec i wymieniłem wszystko za ostatnim razem bo słabo się robi myśl rozbierania motka. CRF musi został uproszczona i można to zrobić bez żadnych kosztów tylko czy komuś z Hondy  się chce coś zrobić w tym kierunku... 
 
i niech mi ktoś wytłumaczy po co przetwornik od halogenów oem znajduje się pod siedziskiem kierowcy i jest to skrzynka wielkości regulatora? nie można tego gdzieś z przodu wsadzić? a bezpiecznik od gniazda zapalniczki znajduje się pod plastikami przedniej czachy ! ktoś myśli wogule...
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.05.2019 o 14:06
					
					
				
			
		
		
	 |