Cytat:
Napisał szelas
Ja wziąłem ori, karol (nasz forumowy kolega) obiecał, że honda poprawiła i już się nie sypią.
|
Jeżeli tak to wreszcie poprawili (po 3 latach...

). Mi Karol rok temu mówił, że dalej jest syf... Ale nadal wolę Oxforda za 190zł niż ori za ponad 1000...przewagi nie widzę poza łatwiejszym wpięciem w istniejącą instalację... A manetki i tak się wycierają od używania i po paru latach są do wywalenia...
Nie mam u siebie nic z ASO: płyta pod silnik Bumot + gmole OM (ok.1700zł), klamki i poszerzenie stopki z Chin (ok.100), dźwignia biegów Zeta (ok.150), tłumik Ixil (poniżej 1000), centralka Constands (ok.450), zamiast wysokiej szyby deflektor z forum, handbary plastikowe z KTMa (690/990 zostały mi po którymś - wymagały lekkiego dopasowania, nowe ok.200), osłony chłodnic Mady, nawi Lark 43AT (120zł), płyta pod bagaż od Lepiego (została mi po 690), manetki Oxford (ok.200), gniazdko noname (miałem takie samo w każdym moto i jest sprawdzone/szczelne - miałem 1 na zapas), kanapa podwyższona Zet...
Popytał bym w ASO co jeszcze mogą zaoferować poza oryginalnymi gratami...czasem mają dostęp do innych producentów i można fajną cenę wyrwać przy zakupie moto...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!

Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650