10.12.2018, 01:48
			
			
		 | 
		
			 
			#10
			
		 | 
	
	
			
			
			
			
			
			
				
 
				Zarejestrowany: Dec 2012 
				Miasto: sulechow-londyn 
					
				
				
					Posty: 277
				 
Motocykl: RD04
  
				
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  lukasz82
					 
				 
				Przepraszam za brak szybszej reakcji, siła wyższa    Sprawa ma się tak: 
Moto stoi u mnie dalej, nie dałem go do serwisu jeszcze, bo czekałem, czy serwis znajdzie jakieś zadowalające rozwiązanie problemu, ale na dniach zamierzam go odstawić do nich. Serwis Hondy w Szczecinie powiedział mi na początku, czyli w lipcu: o jezu, pierwszy taki przypadek, niemożliwe. Powiedziałem im, że znajomy z forum ma ten sam przypadek i wiem, że jego maszyna stoi u was w serwisie. Wtedy sobie przypomnieli, że rzeczywiście zdarzają się takie przypadki (potem mechanik osobiście mi powiedział, że mieli do tej pory 4 takie sztuki + moja piąta i niby najgłośniej u mnie to słychać). Po zaawansowanych badaniach, nie są w stanie do końca stwierdzić co się dzieje. Prowadzili długie konsultacje i próby z głównym oddziałem w Wawie, z najważniejszymi technologami Hondy w Polsce, przeprowadzali badania, które ostatecznie nie wyjaśniły problemu. Potem zaczęli rozmowy z głównym oddziałem w Japonii, i oni mają zbadać silniki pod kątem tej usterki. Dalej nie wiem co będzie, liczę na wymianę silnika na DCT, bo tam nie ma żadnego problemu.  
			
		 | 
	 
	 
 
Zadne DCT .popros ,zeby ci wymienili silnik ze starej AT ,tam przynajmniej wiadomo ze jak cos halasuje,to to jest kosz sprzeglowy
		  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |