Amor w NAT jest bardzo miękko zestrojony, mierzyłeś SAG czyli ile ugina ci się amor pod twoim ciężarem powinien 30% np przy moich 100kg+ nie dało się ustawić tylnego amora, bo sprężyna jest za miękka.
W liczbach to wygląda tak fabryczna sprężyna ma twardość 0,75 a w wilbersie 1,15 czyli o 50% sztywniejsza.
Jeśli skręcisz na max sprężyne to amor będzie działał jak katapulta, dlatego trzeba skręcić odbicie, które ma za zadanie 'opanowanie' siły sprężyny. Niestety nawet po skęceniu na max odbicia będzie ono za słabe... bo tak kitajce je ujowo ustawili.
Żeby rozwiązać te problemy można dać amor do settingu + wymiana sprężyny pod wagę albo kupić akcesoryjny przygotowany pod twoją wagę.
Ten filmik co podrzuciłem tłumaczy podstawy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
|