29.09.2018, 21:13
			
			
		 | 
		
			 
			#4
			
		 | 
	
	| 
			
			 przemieszczacz 
			
			
			
				
			
			
				
 
				Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250
  
				
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  czaja
					 
				 
				Niekoniecznie. 
Mój post z orangepower: 
"Ja miałem odwrotne odczucia tzn, kat ma lżejszy przód od afry. Dużo lżej mi się go prowadzi. Dzisiaj było ważenie i myślę, że wychodzi podobnie. 
Pacjenci: 
RD07a, 1996r, seria,z dodatków: grzane manetki, gmole sw- motech. Zrobione od tankowania 150km( pewnie -8 litrów), schowek pod kanapą pusty, z tyłu trochę niższa guma(130/80) wychodzi teoretycznie 8mm niżej od oryginału. 
990S, 2007r, gmole, stelaże bocznych kufrów, grzane manetki, w schowku narzędzia, akrapy, alarm(zamontowany na przodzie), od tankowania 130km spokojnej jazdy( ok -8.5litry) tylna guma 140/80( 7mm wyżej od 150/70 licząc teoretycznie). 
Wyniki : Afryka koło przednie 112 kg, tylne 116kg 
KTM przód 115kg , tył 117kg" 
Ważyłem na wadze łazienkowej. 
Jedno koło na wagę pod drugie podstawka na wys wagi. 
			
		 | 
	 
	 
 
Ok, i jest jasność. Ciekawe bo za każdym razem jak się przesiadam z liścia na LC8 to mam wrażenie ze tam 70% masy jest na przednim kole   
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				'03 Hello Kitty 
 
Słowiański Zimny Wiatr 
			 
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |