Dymka, twoja wypowiedź jest poniżej pewnego poziomu, do którego przywykłem na tym forum. Spróbuję odnieść się do jej merytoryki, choć niewiele tego tam się znajduje:
Cytat:
Napisał Dymkaaa
Kiedyś 61koni 64 momentu z 650
a teraz jakaś padaka 20 koni i tłok do zmiany po przebiegu... Gdzie ten postęp  ?
|
Proszę wskaż współczesne modele, w których producent deklaruje 20KM z 650ccm pojemności.
Cytat:
Napisał Dymkaaa
I ludzie piszą że 20 koni to wystarczająca moc... tak bo nie mają innego wyboru, a starego się boją i tyle. To jest plucie sobie w brode.
|
Na rynku, jeśli mówimy o nowych motocyklach, jest jakiś pierdyliard modeli do wyboru. Poważnie twierdzisz, że ludzie nie mają wyboru?
Cytat:
Napisał Dymkaaa
Te motki powinny ważyć w chuj mniej z taką mocą i tyle i wtedy ma to sens, a nie waga jak stare 90 latki, zawias nie wiele lepszy choć
sam możesz poprawić i moc w dodatku mniejsza,a silnik wytrzymałość podobna,
to co kupić tylko dlatego, że kurwa nowa okleina?
|
Tego za cholerę rozgryźć nie mogę. Które motki powinny ważyć mniej? Które mają mniejszą moc i od czego?
Jeśli odnosisz się do CRF250L to wskaż jej odpowiednik z lat '90. I wtedy porównuj.
Cytat:
Napisał Dymkaaa
A później porównajcie moc z 2001r. do 2018 i wytrzymałość i wyjdzie jaki postęp zrobiły fabryki i gdzie jest biznes, na wciskaniu głupoty...
|
Jak wyżej - porównaj jakieś konkretne modele, wskaż przykłady.
Cytat:
Napisał Dymkaaa
Robią was w chuja bo się łapiecie na jakiś MAGICZNY ROZRUSZNIK
|
Rozrusznik to nie magia. To, w uproszczeniu, zwykły silnik elektryczny wprawiający w ruch wał korbowy w trakcie zapłonu.
Prośba - trzymaj wysoki poziom merytoryki tego forum i nie pisz takich postów. Społeczeństwo ci podziękuje.