Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.05.2018, 08:23   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

to nie było 3000 obr/min, wyjątek i tyle. 2012 to dobry rocznik, a mniejsze czy większe buble to teraz produkują wszyscy, tak było jest i będzie. W BMW zawsze były ciekawe przypadki, ostatnio trafiłem na głuche stuki w jednym cylindrze po rozebraniu wszystko igła, tłok cylinder cały rozrząd a na zimno tłucze jak panewka lub luźny tłok głuche mocne uderzenia...

poszedł inny tłok i problem znikł oryginalny nie miał któregoś kąta pomiędzy płaszczem, denkiem a sworzniem !!! co powodowało ściąganie sworznia i tłukło o zabezpieczenie, rzucało korbą w bloki po rozgrzaniu gdy luzy się zwiększały było już cicho... z tego co czytam to trochę ludzi miało lub ma podobny problem a diagnoza BMW tak ma być bo rozbierają i 0 zużycia. Być może z czasem doprowadzi to do uszkodzenia zabezpieczenia, wsunięcia sworznia i efekt jak na zdjęciach. Możliwe, że w tym przypadku przyczyna była inna.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 03.05.2018 o 08:31
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem