Wątek: Crf1000 2018
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12.02.2018, 12:51   #190
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Pytanie czy lagi w ATAS są lepsze, czyt anoda poprawiona? Lagi do '17 kosztują ok 700E/szt, jakby do ATAS kosztowały niewiele więcej, to może się opłacać bardziej niż zakup akcesoryjnych wkładów do rysujących się lag... Wydaje mi się, że zakres tłumienia i pracy przedniego zawiasu jest przyzwoity, a wręcz porównywalny do WP w katach...

Jak tylko kości z tyłu to wogóle spoko temat...jest sens zmieniać amor na większy skok? Wiem, że akcesoryjny będzie lepiej pracował, ale jest sensowna różnica między dłuższym skokiem amora a innymi kośćmi
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem