Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.05.2009, 11:29   #14
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
Domyślnie

Ciezko powiedziec. Musialbys wziac w reke i pomierzyc. One sa takiego pop... ksztaltu, ze jak nie beda idealne, to nie zalozysz

Takie nieoddlawione i tak nikomu do niczego. Moze, zeby zarajestrowac Afri jako 25kW?

Poza tym nie "kroic" kroccow tylko rozfrezowywac wnetrze. Zewnetrzna srednica jast +/- stala, tylko wewnatrz sie zweza. Trick polega na wyrownaniu tak, zeby przekroj wewnetrzy byl tez +/- staly.

Pytanie do znawcow: prawda, czy nieprawda?

1. Oddlawienie zmienia objetosc mieszanki, ktora moze byc zassana jednorazowo do cylindra (w jednostce czasu przez wiekszy przekroj przeleci wiecej mieszanki)

2. w/w spowoduje zubozenie mieszanki (powietrze jest zasysane wolno, a paliwo dozowane) wiec trzeba przeregulowac gazniki

3. dobrze jest przy tym zmienic swiece na te "goretsze" dostepne do Afri albo wrecz na "irydowe"

To juz nie jest pytanie: trzeba zalozyc nowy czysty filtr powietrza, chyba ze dopiero co sie zmienialo! Moj _wygladal_ zupelnie OK, a zapchany byl jak worek w odkurzaczu jakims drobnym pylem
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem