Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.01.2018, 12:01   #11
VIPER
 
VIPER's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
VIPER jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
Domyślnie

Ja też wolę na pałąku po środku. Jestem przeciwny dodatkowemu obciążaniu jednej strony kierownicy (to 1/2 kg lub więcej - zależy od NAVI i od uchwytów), na kierownicy na środku - trzeba pochylać głowę odrywając wzrok od drogi (fuj) i ewentualny tankbag odpada. Centralnie na pałąku nad licznikiem wg mnie najlepsze użytkowo. Nawet jak NAVI opadnie ze względu na dziurę, czy szybką jazdę poza czarnym itp., to oprze się na zegarach i nie wpłynie na ograniczenie ruchów kierownicą. Jak nadaje radiolog co kto lubi.
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny
VIPER jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem