Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.11.2017, 23:16   #68
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Jestem po pierwszych przymiarkach deflektora wykonanego przez JD i niestety jest doopa, a konkretniej wzór do poprawy.

Konkrety poniżej:
1. Przednie otwory mocujące powinny być fi5, a tylne fi6.

2. Wszystkie otwory mocujące do przesunięcia ok. 2mm w kierunku wewnątrz (tj. osi symetrii) deflektora, bo jak widać poniżej wkręty idą po skosie.

3. Dwa małe wycięcia na przodzie deflektora do przesunięcia 12mm w kierunku wewnętrznym (tj. osi symetrii) deflektora, bo niestety nie omijają regulacji 'rebound' zawieszenia przedniego.

4. Obydwa duże wycięcia na mocowanie kierownicy do przesunięcia o 10mm w kierunku wewnętrznym (tj. osi symetrii) deflektora, bo niestety przy pełnym skręcie mocowanie kierownicy uderza w deflektor.

5. Można się pokusić o opcjonalną modyfikację kształtu deflektora polegającą na redukcji jego szerokości po zewnętrznej przednich mocowań, bo jak widać na zdjęciu nr 2 zachodzi troszkę niepotrzebnie poza czarny "plastik" na białą osłonę.

Ww. sugestie postaram się nanieść na jakieś zdjęcie aby było widać o co chodzi.

Z pozytywów: materiał i jego grubość jest OK. Faktura też mi się podoba.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20171106_201738.jpg (391.8 KB, 21 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20171106_201254.jpg (654.0 KB, 20 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20171106_201119.jpg (373.8 KB, 18 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20171106_201552.jpg (474.0 KB, 18 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez nabrU : 06.11.2017 o 23:23
  Odpowiedź z Cytowaniem