Jestem po pierwszych przymiarkach deflektora wykonanego przez JD i niestety jest doopa, a konkretniej wzór do poprawy.
Konkrety poniżej:
1. Przednie otwory mocujące powinny być fi5, a tylne fi6.
2. Wszystkie otwory mocujące do przesunięcia ok. 2mm w kierunku wewnątrz (tj. osi symetrii) deflektora, bo jak widać poniżej wkręty idą po skosie.
3. Dwa małe wycięcia na przodzie deflektora do przesunięcia 12mm w kierunku wewnętrznym (tj. osi symetrii) deflektora, bo niestety nie omijają regulacji 'rebound' zawieszenia przedniego.
4. Obydwa duże wycięcia na mocowanie kierownicy do przesunięcia o 10mm w kierunku wewnętrznym (tj. osi symetrii) deflektora, bo niestety przy pełnym skręcie mocowanie kierownicy uderza w deflektor.
5. Można się pokusić o opcjonalną modyfikację kształtu deflektora polegającą na redukcji jego szerokości po zewnętrznej przednich mocowań, bo jak widać na zdjęciu nr 2 zachodzi troszkę niepotrzebnie poza czarny "plastik" na białą osłonę.
Ww. sugestie postaram się nanieść na jakieś zdjęcie aby było widać o co chodzi.
Z pozytywów: materiał i jego grubość jest OK. Faktura też mi się podoba.
Ostatnio edytowane przez nabrU : 06.11.2017 o 23:23
|