Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31.10.2017, 16:23   #6
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Radarman Zobacz post
I tu jochen ma w pełni rację

Jesteśmy różni, kupujemy moto w różnych celach itp i ja jestem zadowolony, że jest wybór. Nie krytykuje "manualnych" czy "automatycznych", bo każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety.

Przykładowo ostatnio miałem parę razy okazję przejechać się kilkoma samochodami służbowymi z grupy VAG z ACC (Adaptive Cruise Control) czyli tempomatem adaptacyjnym. Na początku byłem zaskoczony tym, że samochód sam zwalnia i przyspiesza w zależności od ruchu na autostradzie. Ale po jakimś czasie stwierdziłem, że to super rozwiązanie szczególnie w samochodzie z DSG, bo samochód sam staje i sam rusza gdy jest korek (a te są nagminne na wielu angielskich autostradach).

https://youtu.be/E4ZVaL3cPmU

Nie muszę wajchlować biegami, hamulcem, sprzęgłem i gazem... super sprawa, choć na początku byłem sceptyczny.
To samo więc jest z DCT - kwestia spróbowania i własnej oceny tego rozwiązania.
W moim passerati B8 ACC nie umie w korku. Hamować, hamuje, ale nie rusza sam. Próbowałem się do tego przyzwyczaić, ale raczej nie dla mnie. Za bardzo hamuje przy autach na sąsiednich pasach, jest problem z normalnym wyprzedzaniem rowerzystów i pieszych.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem