Cytat:
Napisał mdxmd
dawno nie aktualna sprawa, co do CRF to z mojej perspektywy zbyt dużo wymaga uwagi jak na nowy motocykl z przebiegiem 15-20.000km
|
Jak nieaktualna, jak wzywają wszystkie motocykle od początku produkcji, a już było parę przypadków poturbowany h kierowników, chyba nawet jakiś śmiertelny. Koledze zakazali dalszej jazdy, jak przyjechał do serwisu na inspekcję. Jak na takie wielkie niedoróbki, w tym problem rozpadających się skrzyń w BMW, to Honda jest o niebo lepiej dopracowany modelem, jak wywala tylko uszczelniacze w USD, czy prawy podnóżek jest za słaby.
Wszystko jest do ogarnięcia niedużym kosztem. Połowa awarii BMW i tak nie ogląda światła dziennego, bo firma zgrabnie naprawia i zamiata pod dywan
A czasami bywa i tak:
"Co do naprawy przedniego zawieszenia to BMW Polska olewa jak zawsze wszystkich i wszystko. Dealerzy nie mają tych tulejek, ja już czekam na naprawę 3 miesiące i tłumacza mi ze nie ma tulejek. Ciekaw jestem co zrobię jak ktoś sobie krzywdę zrobi. To się nadaje to wysłania do rzecznika praw konsumenta"