Wątek: Opony do NAT
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23.07.2017, 12:27   #97
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,171
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 14 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Z braku czasu nie byłem jeszcze na offie, a na czarnym:

między 120-140 potrafią bardzo niebezpiecznie węzykować, zwłaszcza przy przyśpieszaniu i smole na asfalcie, myślę, ze to zasługa przodu i wiotkości kostek
Są bardo wrażliwe na wszelkie uskoki i nierówności asfaltu, cały motor wtedy chodzi.
Powyżej 30 stopni wężykować lubią jeszcze bardziej.
Na mokrym przy starcie sie dość mocno ślizgają, ale na równym gazie i w złożeniu nawet nie uciekają. Na mokrych szynach w ogóle nie mają przyczepności, trzeba atakować ostrożnie i prostopadle inaczej może być wesoło.
Natomiast bardzo manewrowalne są przy małych prędkościach i łatwo wchodzą w zakręt, trudniej wyprostować, ale też do opanowania
Raczej po ich zdarciu nie kupię następnego zestawu, raczej pójdę w Karoo 3,albo anakee wild, jak wreszcie zrobią rozmiar afrykanski, albo tył mt 90 a/t ,a przód karoo 3
Mam całkiem odmienne doświadczenia bo w weekend latałem katem 1190 na motozach. stabilne przy każdej prędkości czy to na suchym czy na mokrym. Off bajka. Na czarnym rozpedzalem się do 180, żadnej shimmy, awaryjne hamowanie z tej prędkości tez super. Nie mam żadnych negatywnych spostrzeżeń. Dla mnie rewelacja. Wydaje się ze tył 10 k spokojnie powinien wytrzymać. W mojej ocenie najlepsze gumy do moich potrzeb.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem