Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19.05.2017, 10:44   #10
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

mysle, ze zasadniej byloby porownywac fjr1300 do st1300. nie znam sie jak pisalem na tym segmencie zupelnie ale fjr wydaje mi sie motocyklem o nieco bardziej sportowym zacieciu. cos jak zzr1300. st to taki autobusik - wygrywa pewnie solidnoscia wykonania i trwaloscia bo sporo tego widac w sluzbach mundurowych na swiecie od usa po japonie.

z lat 90 fj1200 tez ma chyba nieco bardziej sportowy charakter.

honda od dawna lubuje sie w kibelkach. zaczeli od GL, ktore potem wszyscy kopiowali, mieli smieszne PC800 ( podobno bardzo trwaly i wdzieczny motocykl), potem wypuscili Deauville, ktore nie mialo na rynku odpowiednika. jako jedyna japonska firma nadal kontynuuje projekt GL - reszta odpuscila ten segment.

bmw dobrze wyczulo to zapotrzebowanie i od lat seria RT trzesie rynkiem
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 19.05.2017 o 10:56
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem