Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20.04.2017, 23:32   #7
karol1989


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
karol1989 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 4 godz 21 min 32 s
Domyślnie

Zrobiłem na CRF1000L już 30 000 km, w tym 15 000 z oryginalnymi kuframi, również w lekkim terenie.

Plusy:
- dopasowanie do motocykla
- brak wymogu bocznych stelaży
- łatwy montaż
- otwieranie kufrów kluczykiem od stacyjki motocykla
- design (subiektywna opinia)
- wytrzymałość (znoszą dynamiczną jazdę z obciążeniem po lekkim terenie)
- pełna wodoodporność
- prędkości autostradowe do 200 km/h nie robią na nich wrażenia

Minusy:
- konstrukcja z tworzywa sztucznego, przez co jest ograniczona odporność i możliwość naprawy
- delikatna konstrukcja zamków

Nie miałem z tymi kuframi poważniejszej gleby.
Położyłem raz motocykl przy prędkości 20-30 km/h na szutrowej drodze.
Kufry jedynie się zarysowały.

Jeśli będziesz miał jakieś pytania, albo szukał dobrej oferty na CRF1000L lub kufry, pisz śmiało na .
karol1989 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem