Zrobiłem na CRF1000L już 30 000 km, w tym 15 000 z oryginalnymi kuframi, również w lekkim terenie.
Plusy:
- dopasowanie do motocykla
- brak wymogu bocznych stelaży
- łatwy montaż
- otwieranie kufrów kluczykiem od stacyjki motocykla
- design (subiektywna opinia)
- wytrzymałość (znoszą dynamiczną jazdę z obciążeniem po lekkim terenie)
- pełna wodoodporność
- prędkości autostradowe do 200 km/h nie robią na nich wrażenia
Minusy:
- konstrukcja z tworzywa sztucznego, przez co jest ograniczona odporność i możliwość naprawy
- delikatna konstrukcja zamków
Nie miałem z tymi kuframi poważniejszej gleby.
Położyłem raz motocykl przy prędkości 20-30 km/h na szutrowej drodze.
Kufry jedynie się zarysowały.
Jeśli będziesz miał jakieś pytania, albo szukał dobrej oferty na CRF1000L lub kufry, pisz śmiało na

.