Dokladnie tak jak mowisz - skrety w prawo z wystawiona noga i rownoczesne hamowanie tylem. Po za tym przydaje sie przy ostrych podjazdach np. gdy moto zgasnie i trzeba ryszyc - mozna podeprzec sie dwoma nogami.
Ja glownie kupilem dlatego ze latwiej nacisnac klamke na kierze podczas jazdy na kole niz szukac noga hamulca noznego. Mialem juz pare sytuacji gdzie o malo nie polecialem na plecy bo ciezko mi bylo znacezc naga tylny hamulec... 
Nie to zebym byl jakims ekspertem od jazdy na kole ale podobno reczny tylny pomaga 
 
	Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Pirania
					
				 Chyba..ostry skręt w prawo, noga do przodu i hamujesz ręką, wolna noga  na pionach i trawersach, wolna noga ogólnie.. Mnie się zdaje że to  bardziej na tor bo na wyprawach chyba się nie sprawdzi ale poczekajmy na  Tego co założył..  )) |