Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.04.2017, 13:41   #23
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,171
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 14 min 23 s
Domyślnie

To musisz zapytać kogoś kto ma Holana czy nie ma kłopotu z obniżeniem kanapy. Po mojemu ten stelaż jest niedopracowany i wykonany po prostu chałupniczo. Są miejsca w CRF do zakotwienia stelaża po 2 z każdej strony. Hepco i TT z nich korzystają. Holan wymyślił prostacką rurę dokręcaną pod kanapą i opierającą się na plastiku wokół oryginalnych punktów mocowania (nawet jak się nie opiera to może do tego dojść).

Widać że dorobienie płaskowników do rurowego stelaża to już dla nich za wysokie progi. Poniżej Hepco.

Do tego te śmieszne rurki mocowane do bagażnika od spodu.

Dla mnie to koncepcyjna pomyłka. Może i działa ale jest nieestetyczne a do tego chcą za to 1100 pln. Za Hepco dałem ok 600 pln.
Mam od Holana płytę na tył, którą zrobili dla mnie pod mocowanie Rotopaxa. Śruby na imbus obkręciły się podczas dokręcania, zrobione z gównolitu, powłoka zlazła od sezonie a obrabiarka na której to powstało to chyba z zeszłego wieku pochodzi i napędzana jest silnikiem parowym. Krzywo, nierówno, brak symetrii, krawędzie są ostre i niewykończone. Słabo. Na plus tylko cena.

Ostatnio edytowane przez Emek : 11.04.2017 o 13:45
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem