Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Franz
					 
				 
				Albo przytarte linki ssania na wejsciu w gaznik. Mnie sie to stalo w Maroku, tyle ze szybko wyczailem przyczynę. Brak mocy, prychanie .Im wyzej w góry tym gorzej. Swiece czarne. Przed wyjazdem było ok. W jezdzie po piachu trzeba kontrolować filtr powietrza czesciej jak zazwyczaj. Jak masz przytarte na tloczkach to wczesniej czy pozniej 
Swiece znów zarzuci . Pomoze wypalenie w wysokiej temperaturze - na gazie ( do nastepnego zarzucenia) 
Mozesz mieć uszkodzoną jedną ze swiec, a druga ledwo dyszy na tym garze.Wymieniales wszystkie 4 czy tylko te 2 dostepne bez sciagania zbiornika - na szybko 
Gaznika bym nie ruszał.  Od tego mamy filtr - ktory moze być tez zapchany jesli zatankowales syf 
Wtedy podaje zbyt malo paliwa jak odwiniesz manete 
Jesli miałeś zawalony kranik to czy plukales zbiornik. Jesli nie to masz powtorke z rozrywki. 
Zdarzylo mi sie tez mieć wode w paliwie. Motocykl zostal przeorany mechanicznie i elektrycznie. 
Nic nie zostalo wykryte . Na koniec (  szkoda bylo paliwa bo zbiornik pelny) 
Zostalo wylane paliwo do wiadra. Bylo pare litrow wody - po odstaniu. Motocykl w miare szedl doputy 
Gaznik dostawal samo paliwo. Gdy poziom sie obniżal dostawal rowniez wode i zaczynaly sie cyrki 
 
Coś mi sie zdaje , ze za pierwszym podejściem usuwania usterki usunales skutki, ale nie do konca przyczynę 
			
		 | 
	
	
 
Franz dzieki za uwagi , przykrecic srobke umiem i zaserwisowac( wymiana oleju, swiec i filtrow) , resza dla mechanika. Mechanik , ze mnie zaden i wole nie wciskac rak , gdzie nie jestem pewien, chyba ,ze musze - jak teraz