Wątek: linki a logika
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.02.2017, 10:57   #10
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Nooo grubo Ale jak to się ma do tego że linka zamykająca prawie zawsze (o ile rolgaz i linka nie są zasyfione) podczas zamykania gazu służy tylko jako zabezpiecznie?

Przecież jak rolgaz i linka czysta to za zamykanie przepustnicy przy odpuszczaniu gazu odpowiada sprężyna.

Co do tego jakie motocykle jak to mają zorganizowane - np. Trampek zapitalaczem nie jest a ma dwie linki. Moja domowa mała CB250 także.

Zatem myślę że to jest kwestia podejścia producenta... ? W sumie uważam że powinny być dwie linki, dla bezpieczeństwa - szczególnie w motocyklach eksploatowanych w terenie (większe ryzyko zasywienia i braku powrotu przepustnicy). Ale to chyba co producent to inna szkoła. BMW zawsze robiło po swojemu, choćby włączanie kierunków w gejesie

Pozdr
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem