Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.01.2017, 21:46   #175
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Juz napisalem - koles jest w szufladzie NFZ. Jemu odpuszczam bo pierdoli bez sensu. Zero argumentow i wiedzy. Wygral motor na strzelnicy.

Zalety RD07 nad CRF?

Gdyby CRF 1000 wyprodukowano w 1996 a technologia na to pozwalala to z tej pojemnosci i przy prostej elektryce byloby tylko lepiej. R2 z gaznikami Keihin, 120 KM przy 8200 rpn, 100Nm przy 7000rpm. 210kg suche - badzmy realistami. CDI, prosta budowa, USD z regulacja jako realna nowinka techniczna. Daj boze sucha miske. Bullet Proof. Stal, magnesium i dural. Sila i jebac norme Euro666. Motor na 300 tys km.

Co mamy? Bubel z milionem kabli co jak stanie NIKT go nie naprawi.Robiony bog wie gdzie z bog wie czego.

Jutro dzwonie do Hondy i pytam czemu mnie zlewa w sprawie Throtle Body do CRF.
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 11.01.2017 o 21:54
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem