Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.01.2017, 17:59   #10
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cassini Zobacz post
Nie bardzo rozumiem po co kombinować ze zbiorowym oddawanie motek do serwisu czy naprawami na własną rękę wadliwego moto.Albo Honda sie zmobilizuje i poprawi soft w sterowniku jeżeli to jego błąd jak nie moto zwracasz do dealera po 3 nieudanej naprawie na niezgodność towaru z umową i żądasz zwrotu gotówki. Jak będzie kilkudziesięciu takich klientów to gwarantuję, że będzie to wystarczająca mobilizacja dla dystrybutora by rozwiązać problem.
warunki gwarancji określa producent lub importer lub sprzedawca, więc skoro w instrukcji jest to co jest to możesz sobie cmoknąć w co chcesz
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem