Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20.12.2016, 17:39   #8
siwy
 
siwy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,498
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 2 tygodni 2 dni 10 godz 31 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adagiio Zobacz post
Nie jest moim zamiarem nikogo przekonywać, ale często nieprawidłowość działania zawiasu wynika z tego co napisałem powyżej. Decydując się na adaptację takiego zawieszenia, trzeba mieć na uwadze że pochodzi ono z crossa jakim jest CRF-a i fabrycznie tak zestrojone, kupując używkę nie posiadasz też wiedzy czy jeżdżący moto nie robił w nim personalizacji i na czym polegała.
Użycie go do innych zastosowań, jak w Twoim przypadku jazda enduro, wiąże się z interwencją w hydraulikę i wymianą sprężyn. Między wagą XR-y i CRF-y jest kilkadziesiąt kg różnicy i znacząco dociążony przód, oraz inny kąt główki ramy.
W praktyce to tak jak byś w CRF obciążył przód powiedzmy dodatkowymi 30 kg i próbował wówczas regulować. Reakcja na klik w jedną czy drugą stronę nie będzie odczuwalna, dodatkowo sprężyny będą w jakimś stopniu zgniecione, co zmniejszy zakres ich pracy podczas jazdy. Tak przynajmniej nas uczono na szkoleniach w Andreani.
U mnie przy serwisie robione było na miękko i jeździło się super, sztywno w zakrętach i ładnie wybierało na dziurach
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem