O i to sa fora internetowe. Wpadlem, pierdolnalem i mnie nie ma
W punktach:
1. Kluczyk przekrecic
2. Zaplon na przelacznikach po prawej - NIE DOTYKAC ROLLGAZU
3. Rozruch BEZ GAZU
4. CRF nie zapala
5. Wyjac kluczyk - NIE DOTYKAC ROLLGAZU
6. Zmierzyc TPS - zapisac
7. Ruszyc kilka razy Rollgazem
8. Zmierzyc TPS - zapisac na pozycji zero ZAMKNIETY
9. Kluczyk, zaplon, proba rozruchu bez dotykania roklgazu.
10. Opisac efekty.
Dziwne jest tylko to ze ECU nie pokazuje bledu w zwiazku z oporem TPS z poza zakresu. Ale moze ta zaleznosc nie miesci sie w granicach zadanego przez producenta bledu.
Ale chyba mamy dziada

temperatura, rozszerzalnosc cieplna, wykraplanie, kondensacja pary. Brzmi jak - potencjometr

tez pewnie chinski

bladź pizdjec...