1. Ustaw na zamkniete zawory - odkrecisz koniki bez napiecia sprezyn - FT lub RT w zaleznosci od cylindra - po suwie ssania. Nie zawsze znak oznacza zamkniecie zaworow!!!
2. Momenty masz w manualach
3. Glowice sa identyczne
Od Haynesa duzo lepsza jest oryginalna instrukcja Hondy. Masz? Jak nie jutro wysle z roboty. 10, 24, 48Nm zasadniczo w zaleznosci od sruby. Klej do srub walka rozrzadu. Koniecznie planuj glowice przed montazem. Uszczelki TYLKO oryginal. Zadna Athena bo bedziesz robil dwa razy. Bez mas uszczelniajacych na uszczelki. Skladaj na oleju koniecznie.
p.s. dobre narzedzia i chemia, czysto, jasno i pod dachem
p.p.s. 48Nm albo 42Nm

glowne - no nie zalozylbym sie. Jutro sprawdze.
Co nie wiesz to dzwon bo szkoda spierdolic.