Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.11.2016, 16:16   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

trochę wygląda to na nieszczelność w układzie paliwowym i zanim się odpowietrzy to gaśnie, z tego co widać z fiszek to do wtrysków dochodzi tylko zasilenie paliwem (czyli regulator ciśnienia jest w zbiorniku razem z pompą) z a listwy nie ma żadnego powrotu więc całe powietrze musi przez wtryski przepompować, chociaż kiedy silnik już pracował normalnie a Ty go zgasiłeś i znowu był problem to już nie bardzo pasuje do powyższej teorii.

ciekawe czy jest różnica przy pełnym zbiorniku?

bardziej pasuje do tego problem z ECU

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 24.11.2016 o 16:29
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem