Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14.11.2016, 22:40   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Raviking Zobacz post
przez ten syf czujnik w airboksie szaleje


Radiolog, takom rurkie to Pan Hąda już dawno daje od motóruf
największe znaczenie ma czujnik temperatury silnika, ten w airboxie daje lekką korekcję ale aby moto przez niego gasł.....

nie ma sensu dalsze dyskusja, jeżeli ktoś nie zweryfikuje podstawowych parametrów jak obroty silnika, odczyty temperatur z czujników itd.. może to być także wina elektrozaworu, który znajduje się w korpusie przepustnicy (odpowiada za bypass niby jest podane, że do wolnych obrotów) generalnie moja rada to do serwisu i niech to podłączą do czegoś odczytają wszystkie parametry (o ile się da... i przestaną ściemniać, że jak będzie częściej to zobaczą.... Skoro klient zgłasza się z problemem to jeżeli nawet nie znajdą usterki to wypadałoby sprawdzić podstawowe parametry.

Tylko obawiam, się, że większość serwisów stwierdzi, że skoro nie wywala CHECK na kokpicie (brak błędów) to problem nie istnieje. Jaki wniosek - zasięgnąć drugiej ew trzeciej opinii...u innego przedstawiciela marki.

Ostatecznie, jeżeli czujnik cieczy chłodzącej jest dostępny można podłączyć go pod potencjometr zsymulować temperaturę silnika na np. -10st C i jeżeli zawsze odpali jak należy to wygląda na to, że mapa ECU jest dla krajów z południa europy...

ps. będę śledzić wątek bo... lubię takie przypadki.
ps1. olej z odmy to kiepska konstrukcja odmy (lub kiepski olej z dużym % odparowywania) i tyle no bo przecież nie nadmierne przedmuchy po kilku tyś km.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.11.2016 o 22:43
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem