Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02.11.2016, 19:51   #2
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,424
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 2 godz 58 min 21 s
Domyślnie

Czy gaźnik ma drożne wszystkie trzy odpływy nadmiaru paliwa
Takie cieniutkie wężyki wychodzące z korpusu - 2 i 1 z komory pływakowej.
Miałem w 640ADV problem jak zamontowałem pompkę paliwa - była za mocna dla zaworka pływaka - z przelewów leciało paliwa a moto śmigało bezproblemowo. To jedno podejrzenie.
Filtr powietrza oczywiście masz czyściutki jak łza ....
Świcy irydowej też już dawno podziękowałeś, jeśli nie to właśnie przyszła ta pora
Wachlowanie manetką przy zalanym silniku wymaga rozwagi i zrozumienia zasady działania pompki przyśpieszającej.
Sporo na temat tego gaźnika napisano na forum lc4.pl
zdrowia
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem