Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.10.2016, 00:05   #235
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Czyli podliczmy. Kupuje nowe g650x za 40 tys i zaczynam wymieniac...zawias tyl i przod, zbiornik, siedzenie, subframe, felgi, owiewke. A crf1000 kosztuje po targu 50 tys. A tajwanski skuter KYMCO/BMW tyz 50!

Wielka jest Wasza wiara koledzy. Chinska rama i silnik za 40 tys. Zerknijcie na OEM BMW ilu czesci juz nie mozna kupic. 3000 sztuk. Elita BMW pojebalo wyznawcow - nie oferuje czesci zamiennych. Bedziecie je strugac na CNC.

A felgi dobre tylko ludzie zle jezdza. Co z Wami zrobil marketing BMW? CYRK. Za Wasza wlasna kase.

Jeden jajcarz tu pisze ze wstyd we Wloszech skladac BMW podpisuje sie pod wloskim motorem od 1995 roku.teraz robi na tajwanie, w chinach, indiach z komponentow z polski, slowacji, brazyli, turcji itd. Pobudka sekto

A no i koledze sie rozsypuje instalacja elektryczna ale koledzy twierdza ze nie. Ze sie nie rozsypuje bo im sie nie rozsypuje, wiec sie nie rozsypuje a koledze sie pewnie wydaje. Temat na doktorat z psychiatrii a przebiegi imponujace - 17 tys po asfalcie. Doskonale bezawaryjne moto jak sie dba
Nie denerwuj się tak w i imieniu klientów BMW, bo faktycznie będzie temat dla psychiatry. Gdyby dało się kupić nowego xch to byłoby coś wartego rozważenia - straszna posucha w tym segmencie i nie ma za bardzo na bazie czego nowego budować lekkiej wyprawówki. Zderzenie nowej AT z xch to porównywanie bez sensu. Xch to prosty motocykl enduro, a AT nawalony elektroniką mastodont do jazdy turystycznej.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem