aj. nie bylbym tego taki pewny

nie wiem na 100% - moze ktos to uscisli ale do tej pory w motocyklach hondy stosowany byl system PGM-FI, ktory wsrod swoich elementow nie posiadal znanego z aut przeplywomierza. jest tam czujnik temperatury powietrza w air box, czujnik cisnienia, a wlasciwie podcisnienia w air-box, czujnik temperatu ry plynu chlodzacego i czujnik polozenia przepustnicy. parametry z tych czterech czujnikow decyduja o wielkosci dawki paliwa. w motocyklach z ktorymi sie spotkalem wyposazonymi w PGM-FI uklad nie byl, ze sie tak wyraze 'samo sie uczacy'. zaprogramowany w fabryce potrafil po zmianie wydechu czy zastosowaniu filtra KN zawodzic.
ostatni przyklad z Varadero - po zalozeniu Akrapow pojawila sie irytujaca dziura w okolicach 2300-2500 wiec w bardzo uzytkowym zakresie obrotow. po demontazu problem ustapil. podobnie mial kolega w DL1000. nowe tlumiki i dziury w obrotach.
trzeba sprobowac - a noz widelec bedzie ok. jak nie - to trzeba pytac madrych ludzi od tuningu cyfrowego. power commandery, szmery bajery

ja sie na tym zupelnie nie znam. dla ciekawskich rysuneczek z elementami tego systemu.
ps. ktos wie czy jest juz dostepna do crf1000 jakas literatura? jakas instrukcja serwisowa. rozkladowki itp? sa juz schematy zlozeniowe w sklepach z czesciami?
ok - znalazlem:
http://www.bike-parts-honda.com/moto...0AG-22510.html
zaraz zobaczymy co łona tam ma w brzuchu
p.p.s. znalazlem takie cos. ciezsza artyleria
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=chip_tuning
o i taki cos znalazlem - pisze, ze to oryginalna zabawka made by honda. moze i do crf1000 sie cos takiego pokaze:
http://powersports.honda.com/experie...081380635.aspx