Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  mikelos
					 
				 
				To jest damper do motocykli szosowych z jednym obiegiem oleju. Na moje oko, jedyne co możesz w nim wyregulować to siłę tłumienia. Do jazdy terenowej będzie to mniej przydatne.  
 
W klonach Scotta są trzy obiegi oleju każdy z regulacją: 
- duże pokrętło (base valve) - regulujesz kliknięciami siłę tłumienia na kręcenie kierownicą.  
- małe pokrętło (high speed valve) - dojście płaskim śrubokrętem - regulujesz płynnie, bez kliknięć siłę tłumienia na gwałtowne boczne uderzenia. 
- dwie boczne małe śruby (sweep control valve) - regulujesz zakres kątowy w jakim amortyzator działa, do wyboru cztery ustawienia od 34 do 90 stopni. Dzięki temu w ciasnych wolnych zakrętach można wyłączyć działanie amorka. 
			
		 | 
	
	
 
Dzięki 
mikelos - dwa dni się nad tym biedziłem. 
Szepnij jeszcze, czy te pokretła base i high speed działają na tej samej zasadzie, jak 
pokretła w amorku tylnym lub widelcu - im bliżej ,,prawej'' (clockwise) tym większa siła tłumienia...