Wątek: Nowa Afryka
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28.03.2016, 00:14   #11
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał consigliero Zobacz post
A to samo w porównaniu do GSa ?
Ja GSem mało jeździłem bo po prostu nie lubię. Czuję się bardziej pasażerem niż kierowcą, nie czuję się drogi i świata. Moje odczucie jest ze GS jest bardzo szeroki, kierowca nie komponuje się do tego motoru. Poza tym jest mało precyzyjny; przyspieszenie, hamowanie, hamowanie na zakrętach, zawieszenie, takie dziwne wibracje, skrzynia, samo odpalanie, jakaś taka wiotkosc itd. Ale ja jestem przeczulony po moim R80GS; taki ciągnik na dwóch kółkach gdzie wszystko działa prymitywnie. GS12 stara się zatuszować wszystkie wady boxera i kardana, ale nie ze mną te numery.
Tu LC8 jest wyrafinowany jak Hannibal Lecter.

Na plus dla GS to elastyczny silnik, super osłona przed światem; przelot autostrada. Jakość chyba też niezła jak się używa rozsądnie.

Kolega się przesiadl z małej Tenery na AT i jeździ trochę jeszcze na zmianę. Mówi że fakt mała jest ewidentnie mniejsza i lżejsza ale AT; trakcja, zawias (a i tak ma Wilbersy), silnik, zwinnosc bije na głowę.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem