Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.03.2009, 00:14   #57
bartol
...już nie taki świeży
 
bartol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
bartol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
Domyślnie

...a wtrące swoje trzy grosze.
Jeżeli gaźniki są te same co w AT, to iglice nie mają tu nic do rzeczy. Zmuszony jestem do przetrawienia układu zasilania u siebie, i np. w RD04 wersje pełna i zdławiona, opócz przewężenia w króćcach różnią się tylko średnicami dyszy głównej na przednim cylindrze (na tylnym są takie same - 122) i średnicą dyszy wolnych obrotów (wersja zdławiona 38, wersja pełna 42). Co ciekawe, i tu raczej pewne info, średnica w wersji zdławionej jest większa niż w wersji pełnej (120 -wersja zdławiona, 118 -wersja pełna - ciekawe). Nic nigdzie nie jest wspomniane o różnicach w iglicach. Z resztą - zestawy DynoJet (chyba) zawierają komplet różnych dysz i jedną regulowaną (położenie góra/dół) iglice. Jeśli chodzi o śrube składu mieszanki, to różnice były tylko w obrotach wykręcenia i to tylko o 1/4 obrotu, a nie w samej śrubie - przecież to ten sam gaźnik.
Jeżeli mówimy o tych samych gaźnikach co AT (mam na myśli rocznik 90-92), to przy oddławieniu, oprócz gum, raczej nie iglice, a dysze główną się wymienia. Poszukaj dobrze w jakichś serwisówkach jakie dysze są w poszczególnych modelach. Dysza to w sumie tylko kilkanascie zł.

Ale zawsze moge nie mieć racji...

Ostatnio edytowane przez bartol : 07.03.2009 o 00:18
bartol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem