Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.02.2016, 17:24   #83
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 9 godz 57 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał adoado0 Zobacz post
Ludzie, może i ja bym potrzebował bo ostatnio (na jesień) przy zdejmowaniu gaźników zobaczyłem, że moje dwie mają ukręcone miejsca na śrubokręt i ich nie idzie w ogóle odkręcić. Są wkręcone do końca Ktoś to w ogóle uratuje? Do kiedy trzeba się zdecydować? Miałem zdjąć gaźniki i przejść się z tym do tokarza, może by jakoś mi je wykręcił, ale chorubsko mnie rozłożyło i do następnego weekendu tj 13.02, nie będę tego rozbierać, tzn żeby wyjąć gaźniki, bo w tygodniu do pracy. Ile wynosi obecnie cena? Jak niedużo to może w ciemno bym wziął ze 3 szt i może uda mi się je u kogoś jakoś wykręcić później i odratować te gaźniki, chociaż czarno to widzę

Pytanie: w jakim stopniu ta śruba ma wpływ na skład mieszanki przy jazdach ze średnim obciążeniem silnika, tak do 4k rpm? Podejrzewam, że znaczny, ale wolę zapytać.

Lepi, jest możliwość, na razie EWENTUALNIE, bym Ci te gaźniki wysłał i byś mi te śruby wykręcił?
kolego jeśli nie wiesz do czego służy sruba składu mieszanki to nawet nie decyduj się na zabawy z nią bo uzmiemisz motor a w najgorszym wypadku doprowadzić do wypalenia gniazd zaworowych taki Ot
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem