Wątek: Sprzegło
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22.01.2016, 11:31   #90
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Dylemat to się nazywa.
Sprężyny jak założę twardsze to ciężej klamka będzie chodzić.
Jak nie zbiorę (na frezarce z podzielnicą; pilnikiem to kowale takie rzeczy robią) to też ciężkawo będzie chodzić, bo te rowki tarcze będą trzymać.
Rozklepać? Hmmm... Mam gdzieś w gratach stare tarcze od auta i motocykla, jutro popróbuję. Zipo ile km na takim patencie zrobiłeś? Ostro jeździsz czy tak jak ja, pussy-rider jesteś?
A jade raz mocniej raz slabiej ale lubie obroty.
Wiekszosc mil robie na asfaltach a 30% wiejskie szutry ,jakies podjazdy.
Gnojoka nie lubie I nie topie,chyba ze nie da sie przejechac.inaczej.
Co prawda takich wypracowanych rowkow kosz w mojej afri nie mial,ale recznie wypilowalem nierownosci I recznie rozklepalem tarcze.Mija 16 tys km. I nadal jest cicho a wszystko chodzi sprawnie.Dalem ebc sprezyny dociskowe o sile docisku wiekszej od nominalnych o 20%.Tak producent zapewnil,ze tyle maja.
Klamku nie czuje twardszej az tak.
Moim zdaniem ,jesli zdecydujesz sie wyfrezowac kosz,to zastanowilbym sie,czy to w tym przypadku dobry pomysl.Moze Ci braknac miesa na koszu jesli zdecydujesz sie na skrawanie.To juz lepjej szlifowac na cnc.
Ja bym pilniczkiem sie pobawil I popytal o ciasniejsze tarcze .
  Odpowiedź z Cytowaniem