Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.01.2016, 10:14   #2
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Mam pytanie do znawców tematu.Przeczytałem,że silniki z niskim stopniem sprężania lepiej przyjmują paliwo o niskiej liczbie oktanów. Nowe GSy mają stopień sprężania
12,0:1 GS 800
12,5:1 GS 1200
Nowa Afryka ma 10,0:1
Jak wyglądają wasze doświadczenia w tym temacie? Tankowanie słabego paliwa w Azjii, dalekiej Rosji itp. Rozumiem, że motocykl może być słabszy itp ale jakie skutki dla silnika może nieść tankowanie benzyną o 80 czy 76 oktanach, ołowiową itp.
Spalanie stukowe co moze powodowac uszkodzenie silnika
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem