Wątek: Nowa Afryka
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.12.2015, 09:07   #3793
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,171
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 13 min 0
Domyślnie

A nic nie pokaże. Już pokazała Super Tenere 265 kg/Tenere 215 kg. Łudzenie się że ktoś zrobi motocykl klasy adventure o pojemności 700-800 i więcej niż jednym cylindrze przy masie 160 kg to mit. Takiego produktu moim zdaniem nie będzie a przynajmniej nie jako seryjny motocykl. Jednocylindrówki 690 (KAT, Husqvarna) ważą zalane ok 160 kg, CRF250L - 145 kg. Zwiększenie masy silnika poprzez zastosowanie większej liczby cylindrów wymusi wzmocnienie ramy co z kolei przełoży się na większą wagę pojazdu.
MT07 waży zalane ponad 180 kg co przy założeniu że trzeba zastosować dużo lepszy zawias i wzmocnić całą konstrukcję na chłopski rozum wywinduje masę przynajmniej do 200 kg Pozostaje kupić CRF450 i doposażyć w Rally Kit co i tak nie da odpowiedniego na dłuższe trasy komfortu a jeden cylinder pozostanie jednym cylindrem.
Trzeba się pogodzić że do latania po krzakach służy lekki endurak a na długie wyprawy "ciężka" Afra, GS lub KAT.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem