06.12.2015, 10:26
			
			
		 | 
		
			 
			#4
			
		 | 
	
	
			
			
			
			
			
				
			
			
				
 
				Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
  
				
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
				 
				
			 
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  Adagiio
					 
				 
				Mada, moim zdaniem nie znajdziesz niczego nadzwyczajnego w nowej AT niż masz obecnie w swoim moto. W zasadzie to i tak jeżdżąc tym co masz nie przeskoczysz pewnej granicy, znam to z autopsji. Nowa AT nie powstała z myślą o offie dla użytkowników ze zjebana psychiką nie potrafiących realnie ocenić skali trudności terenu, którzy na przekór wszystkiemu i tak chcą udowodnić że się da. Tylko dla tych co zaczepią dwa kufry po bokach i pojadą przejechać się po szutrach, twierdząc że to off lub na wyprawę lajtowym szuterekiem i dziurawym asfaltem.  
Zapewne znajdą się wyjątki co będą tyrać nią nie źle po krzaczoarch i jestem pewien że nie wypadnie gorzej o Twojego kata a na pewno lepiej od konkurencji jak tygrys czy gs 800. Tester to w większości zrównoważony motocyklista używający testowanego moto zgodnie z zastosowaniem a to że jest ubrany jak Antek Cairoli wcale nie świadczy o niczym, więc nie ma co oczekiwać rewelacji w ich artykułach.  
We środę będę miał okazję zamienić kilka zadań z typem co jeździł AT na testach w Afryce, ciekaw jestem co powie .  
Zdrowia . 
			
		 | 
	 
	 
 
Moim zdaniem będzie jedną nadzwyczajna rzecz... mama Honda.
		  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				__ 
Golodupiec bez Afryki
			 
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |