Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.09.2015, 09:11   #3
WojtekBBI
 
WojtekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,295
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
WojtekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 13 godz 9 min 23 s
Domyślnie

Witam ja ostatnio przerabialem ten temat. W mojej 3 silnik od dawna pobieral olej ale w granicach rozsadku, latem zaczal brac juz na bogato. Mialem pare wyjsc:
- naprawa ( koszt kolo 4 tys)
- slinik z osprzetem od 7 plus robota i przerobki
- sprzedaz za nizszy pieniadz komus kto se naprawi (akurat wtedy mialem faze zeby kupic se Viaderko)
Jednak na olx znalazlem silnik od 3 za niski pieniadz 1600 (wraz z gaznikami). Cena niska i podejrzana?!?! Po rozmowie tel ze sprzedajacym i zapewnieniach z jego strony ze nie "bierze oleju" zaryzykowalem i kupilem.
Aktualnie mam juz przejechane cos kolo 3000km. Faktycznie z olejem nie mam problebmu padlo jedynie ladowanie ale mam 2 silnik( wydaje mi sie ze kupic silnik do 3 bedzie coraz trudniej)
Mysle ze kazde rozwiazanie niesie za soba jakies ryzyko bo
- slyszalem o silnik po "remoncie" po kilkuset km zaczal brac oliwe !?!?!
- silnik "lalka" z aledrogo moze byc totalnym szrotem

Ostatnio edytowane przez WojtekBBI : 24.09.2015 o 19:54
WojtekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem