Wątek: Nowa Afryka
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.09.2015, 22:15   #2804
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
Domyślnie

podsumowując nową AT?

do offa za ciężka (mając jeszcze nadzieję, że zawias będzie ok.)
do asfaltowej turystyki zbyt mały zbiornik i łańcuch (a akcentem na zbiornik)
do pałowania zbyt mało mocy i waga
do wyprawy życia z przeprawami, błotem i pustynnym piachem : za ciężka, zbyt mały zbiornik, topienie upsida nie jest zdrowe i realnie nienaprawialny silnik (cylinder-tłok)

i inaczej (kupując nowy motocykl)

czy user GS przesiądzie się na AT ? pewnie tak w jakiejś śladowej ilości
czy user KTM kupi AT ? owszem w jakiejś śladowej ilości

czy user 800GS wersji standard może ale wątpie bo jest droższa o 10 koła
czy user 800GS ADV już bardziej ale ten ma 24L paliwa i nawet z paliwem waży 229kg zbiornik nie obciąża aż tak przodu jak w AT.

to dla kogo jest ten motocykl? podkreślam jeszcze raz mam na myśli ludzi, których stać na nowy motocykl za taką kasę i bujają się nim np. do końca 5-cio letniej gwarancji i statystycznie raczej z salonu prędzej pojadą na Nordkapp niż do Mongolii.

moi przedmówcy doskonale zdefiniowali jaki motocykl nadaje się do offa, bo do lekkiego offa to wjedzie prawie wszystko.

nasuwa się określenie uniwersalność ale chyba też muszę się zgodzić z poprzednikami - w realu takie coś nie istnieje

Hej na pewno ten motocykl jest do jeżdżenia a co dalej to się okaże w praktyce a dla kogo ? dla ludzi z marzeniami i smakiem poprzedniej legendy, czy to wystarczy aby nowy model powtórzył sukces też się okaże.. w każdym razie ja tego jej życzę!

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.09.2015 o 22:37
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem