Wątek: Nowa Afryka
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.08.2015, 20:04   #2703
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jorge
..."Po co mi nowa afryka skoro ta jeździ i nic jej nie dolega?" To jak z nowymi telefonami - potrzebne nam są ?
Trudno powiedzieć. Z jednej strony nowoczesna konstrukcja, z drugiej strony poza mocą i ABS brak na dzień dzisiejszy jakichkolwiek przewag nad starą AT (zawias to kwestia upgradu). Masa taka sama, koło 21 cali z przodu takie samo, tył co prawda 18cali ale 150mm. Bak 18 litrów zamiast 23 w rd07...

Myśle, że jeśli ktoś ma AT w dobrym stanie i może zyć z hamulcami w starej AT, to ma nie lada problem....Za różnice w cenie pomiędzy stara i nową można objechać świat dookoła na starej...

I żeby nie było, ze nie ma o GSach Honda nie jest jedyna firmą, która psuje motocykle w nowych modelach. Uczyli się od BMW. To co BMW zrobiło w nowych GSach LC to żenada i temat na inny wątek. W 2013, po dwóch dniach jazd testowych w terenie na GS1200LC wróciłem do Polski i pobiegłem do salonu BMW kupić ostatni nowy egzemplarz poprzedniego modelu. Problem Czarnuchów polega na tym, że nie można kupić nowej starej Afry od 2002...Gdyby stara była nadal dostępna, to mam wrażenie, że po zapoznaniu się z nową wielu kolegów wykonałoby mój manewr z 2013r.
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem