AT vs LC8
- przeswit 250 vs 261 mm (na dodatek wystaje ta kiwaczka amora i kolektory...)
Plus dla Kata ale dzięki temu mamy duży plus dla nowej AT za niższe siedzenie kanapy. To przy TWOIM i MOIM wzroście się chyba bardziej liczy niż te 11mm prześwitu. IMHO. Dla mnie ważne jest odległość od siedzenie do podnóżków, bo zbyt ugięte nogi w kolanach to dyskomfort na dłuższych przelotach. Dla mnie to poprostu ważne, ale to dopiero na jesieni bedzie można rozważać czy wygodniej się siedzi na Kacie czy na nowej AT.
- rozstaw osi +5 mm (jeszcze dluzszy jamnik...to pewnie po tym zabiegu chirurgicznym przed samym wybiegiem zeby zmienic kąt główki)
Większy rozstaw - większa stabilność powyżej 120kmh. Choć to dalej jest teoria, bo bez jazdy mogę sobie dalej gdybać.
- Szyba niestety wydaje sie blizej kierowcy
Szyba powinna być bliżej kierownicy moim zdaniem, im bliżej tym lepiej acz bez przesady..
- Kierownica wydaje sie nizej - kiera niżej to hujówka przy jeździe enduro i OFF..
+ nizsze siedznie 850/870 vs 880 mm. Jak już wyżej napisałem. Niżej lepiej (mam 176cm)
|